Wil je een website laten bouwen? Kijk eens op de website van één van onze sponsors en tevens de bouwer van deze site; MDKwebdesign. Wil je op deze plaats zelf een (reclame)boodschap plaatsen? Informeer dan naar de kosten en mogelijkheden door te klikken.

Clubkleding

Voorkant shirtPer 1-1-2013 ontvangen al onze leden 25% korting op de consumentenprijzen van de kleding!
Onze donateurs krijgen 2% korting op de kleding.

Ieder nieuw lid vanaf 1-1-2013 is verplicht minimaal 1 setje kleding af te nemen (een korte broek en shirt korte mouwen). Om onze nieuwe leden tegemoet te komen, krijg je bij je aanvraag van je lidmaatschap een kortingsbon ter waarde van € 15,00 voor dit eerste kledingsetje. Ga naar onze webshop en log in met de inlogcode die je van ons hebt gekregen. De juiste korting, standaard krijg je 25% korting op de kleding in de webshop, wordt meteen berekend, de kortingsbon kun je helemaal aan het einde van je bestelling invullen, waarna er € 15,00 van je bestelling wordt afgetrokken.

De KNWU stelt licentiehouders verplicht clubkleding tijdens wedstrijden te dragen, en als vereniging vragen we je ook tijdens niet-KNWU wedstrijden en trainingen in VeloVriendenkleding te rijden.Op deze manier bieden we een tegenprestatie voor het door de sponsors in onze vereniging geïnvesteerde geld.

Natuurlijk heeft niet iedereen voldoende aan dit kledingsetje, maar we willen onze leden het verdere pakket helemaal zelf laten samenstellen. Alle kleding voor de leden is met genoemde korting te bestellen!

We hebben paskleding, informeer naar de mogelijkheden om te passen.

Ons gehele kledingaanbod staat vermeld in de webshop op onze website.
Zodra je je lidmaatschapsformulier hebt ingezonden, ontvang je binnen twee dagen een welkomstmailtje en een inlogcode voor de webshop. Als je hiermee inlogt kun je de prijzen zien die op jou van toepassing zijn.

Bekijk en bestel de kleding in onze webshop. > > >

niemet