KNWU lid

Als KNWU lid krijg je een basislidmaatschap, daarnaast kun je nog kiezen voor een licentie.

Met een basislidmaatschap van de KNWU kun je trainingen en wedstrijden van je eigen vereniging én inter-clubwedstrijden (de zogenaamde categorie III en IV wedstrijden) rijden.

Als KNWU licentiehoud(st)er kun je wedstrijden op nationaal én internationaal niveau rijden. Er zijn vele verschillende licentieniveaus.Een KNWU basis lidmaatschapskaart kun je gebruiken voor trainingen en wedstrijden van je eigen vereniging én interclubwedstrijden (de zogenaamde categorie III en IV wedstrijden).

Onze contributie bedraagt € 40,00 per jaar.

- Je meldt je bij ons aan met het lidmaatschapsformulier.
- Je ontvangt van ons een welkomsmailtje.
- Wij melden je aan bij de KNWU.
- Je ontvangt een e-mail van de KNWU met een toegangscode en een wachtwoord voor 'mijn KNWU'.
- Wijzig deze code en het wachtwoord volgens de richtlijnen op de KNWU-website. Bewaar deze gegevens!
- Je hoeft daar niets mee te doen, je krijgt automatisch je basis lidmaatschapskaart thuisgestuurd.

Heb je genoeg aan een KNWU basislidmaatschap?

Dan hoef je niets meer te doen, je krijgt automatisch je basislidmaatschapskaart thuisgestuurd.

Wil je toch een KNWU licentie?

Vraag dan zelf je licentie aan bij de KNWU, klik hier voor hulp bij het aanvragen van een licentie.

Keuring

Een medische keuring is voor een basislidmaatschap niet verplicht, maar je kunt je natuurlijk wel vrijwillig laten keuren.
Een medische keuring is bij de eerste aanvraag van een licentie wel verplicht.
Wij hebben een samenwerking met SMA Midden Nederland. Leden van onze vereniging krijgen hier 20% korting op alles wat niet door de ziektekostenverzekeraar vergoed wordt. Maak een afspraak bij Guido Vroemen:

SMA Midden Nederland
Softwareweg 7
3821 BN Amersfoort
Telefoon:033-3030085
GSM:06-40736971

Transponder

Wedstrijden worden gereden met een transponder. Kies je voor een licentie en ga je wedstrijden rijden ben je verplicht een transponder aan te schaffen of te huren via mylaps.
Met een basislidmaatschap ben je niet verplicht een transponder aan te schaffen, maar het kan zijn dat er ook bij categorie III en IV wedstrijden met het transpondersysteem wordt gereden. Als je dan geen transponder hebt, wordt je niet in de uitslag opgenomen.

Kleding

Ieder nieuw lid vanaf 1-1-2013 is verplicht minimaal 1 setje kleding af te nemen (een korte broek en shirt korte mouwen). Om onze nieuwe leden tegemoet te komen, krijg je bij je aanvraag van je lidmaatschap een kortingsbon ter waarde van € 15,00 voor dit eerste kledingsetje. Ga naar onze webshop. De juiste korting, standaard krijg je 25% korting op de kleding in de webshop, wordt meteen berekend, de kortingsbon kun je helemaal aan het einde van je bestelling invullen, waarna er € 15,00 van je bestelling wordt afgetrokken.

niemet

mdkwebdesign