NTFU lid

Als NTFU lid heb je vele voordelen:

- De unieke NTFU fietsschadeverzekering welke geldig is in heel Europa.
- 6 keer per jaar Fietssport Magazine.
- Jaarlijks het TEP (ToerFietsEvenementen Programma) met 3.500 toertochten in Nederland.
- Korting bij deelname aan 4000+ toertochten in Nederland.
- Korting op trainingen en clinics.

Onze contributie bedraagt € 46,00 per jaar.

- Je meldt je bij ons aan met het lidmaatschapsformulier.
- Je ontvangt van ons een welkomsmailtje.
- Wij melden je aan bij de NTFU.
- Je ontvangt via ons je toerfietskaart.

Keuring

Een medische keuring is niet verplicht, maar je kunt je natuurlijk wel vrijwillig laten keuren. Wij hebben een samenwerking met SMA Midden Nederland. Leden van onze vereniging krijgen hier 20% korting op alles wat niet door de ziektekostenverzekeraar vergoed wordt. Maak een afspraak bij Guido Vroemen:

SMA Midden Nederland
Softwareweg 7
3821 BN Amersfoort
Telefoon:033-3030085
GSM:06-40736971

Kleding

Ieder nieuw lid vanaf 1-1-2013 is verplicht minimaal 1 setje kleding af te nemen (een korte broek en shirt korte mouwen). Om onze nieuwe leden tegemoet te komen, krijg je bij je aanvraag van je lidmaatschap een kortingsbon ter waarde van € 15,00 voor dit eerste kledingsetje. Ga naar onze webshop. De juiste korting, standaard krijg je 25% korting op de kleding in de webshop, wordt meteen berekend, de kortingsbon kun je helemaal aan het einde van je bestelling invullen, waarna er € 15,00 van je bestelling wordt afgetrokken.

niemet

mdkwebdesign